18 sierpnia 2016

Kolejne zacne eLBeA

Hejo, tu MC ^^
Nasz blog został nominowany do LBA przez Lusię i Natika [<--- link do zacnego bloga]



Pytania od dziewczyn:
[zasady odpowiadania jak we wcześniejszych LBA]


1. Aktualnie jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
A: Ach, nie umiem wybrać jednej...
X: Aktualnie? Żadna. Ostatnio zaprzestałm słuchać muzyki :/ 
N: aktualnie to dobrze powiedziane...chyba "Control" i "Gasoline" Halsey, nie umiem wybrać jednej

2. Najdziwniejsze przeżycie z przyjaciółmi?
A: Moi znajomi są bardzo dziwni, więc każda minuta z nimi jest bardzo, ekhem, unikatowa.
X: Jam nie mam przyjaciół, jam mam "kolegów z klasy". Ale z nimi nigdy nigdzie nie wychodziłam. 
N: w realu? Nie mam przyjaciół ;-;

3. Czy Twoi bliscy wiedzą, że prowadzisz bloga? 
A: Co rozumiesz przez "bliskich"? ;) 
X: Tak wiedzą. 
N: pewnie ^^

4. Czarny, czy biały?
A: Szary (co za buntownictwo...)
X: Czarny :D
N: Jak strój, to czarny, a kolor kredki to biały

5. Jesteś poważny/a, czy zwariowany/a?
A: Zależy is sytuacji.
X: Chyba bardziej jestem zwariowana niżeli poważna.
N: zdecydowanie to drugie.

6. Masz konto, na YouTube? Jeśli tak, to nagrywasz?
A: Mam, ale nie nagrywam żadnych filmików, może w przyszłości...
X: Mam. Nie nagrywam.
N: mam, ale nic nie nagrywam [i mam dwa suby, lel]

7. Lubisz emotikony?
A: Oczywiscie!
X: Są spoko ;)
N: no 'v'

8. Czego się boisz?
A: Niczego? Wszytskiego? Jakimś cudem obu. Boję się starchu.
X: Boję się, że już nigdy się nie uwolnię (tylko nieliczni wiedzą o co mi teraz chodzi).
N: hm. Śmierci chyba..
.
9. Uprawiasz jakiś sport?
A: Gimnastykę, ale nie chodzę na żadne zajęcia and nic ;-;
X: Aktualnie nie. Chodź chciałabym wrócić do drużyny koszykarskiej ;^;
N: gram w badmintona ^

10. Jakbyś nie chciał/a mieć na imię?
A: Ech, nie chciałabym nazywać się Anna ani Julia, bo to takie popularne imiona.
X: Jak roślina czyli: Jagoda albo Róża.
N: Cecylia, Maria [nie obrażając nikogo o takim imieniu]

11. Ulubiona postać literacka? 
A: Jedna? Tylko jedna? Niech będzie więc Łucja z Opowieści z Narnii, skoro to klasyk czy coś.
X: Zawsze się zastanawiałam "Na cholerę daje się takie pytania?". A co do pytania: Nie posiadam takowej rzeczy.
N: nie mam ulubionej.

Po odpowiedziach czas na...nominacje ^^
Hm. Nie lubię nikogo nominować ;-;
Ale...kiedyś trzeba...hm...

Pytanka:
1. Co lubisz rysować?
2. Masz ulubioną kreskówkę?
3. Ciebie też denerwują/dziwią pytania typu "jak ma na imię Twoja przyjaciółka?" itp.?
4. Czy kiedykolwiek udało Ci się nominować do LBA 11 blogów?
5. Jaki jest Twój ulubiony miesiąc/miesiące?
6. Zdarzyło Ci się narysować coś, czego nie umiałaś nazwać?
7. Co sądzisz o LBA, challengach, itp.?
8. Lubisz zapach markerów permanentnych?
9. Czy kiedykolwiek miałaś jakąś roślinę w pokoju/mieszkaniu/domu?
10. Nie umiem zadawać pytań, prawda?
11. Masz coś w stylu "ulubionego swojego tekstu"?

Nominujemy [no dobra, raczej ja nominuję, laski se poszły ;-;]:
♥My Art Studio♥ [elo Nat]
Caroline Lou [hejka]
Pasje Marceline [heja Marcelu Dobrodzieju]
Sweet Dreams [hej Cat]
Vixenne [vixu vixu vixu]
OHAYO! [cześ Bettysiu]
Lusia i Natik [helou, wiem, wbrew zasadom ;-;]
Pomysły, Zainteresowania - cała Ja [hej Log*ś]
漫画の目 ~Manga no Me~ [hejo Isku]
Nie mam siły na dawanie więcej...

 To chyba tyle...
Do następnego posta ^^
~Nin [MadCalanchoe/ninaleksandra]

6 komentarzy:

  1. zjem cię za tę nominację ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, przytyjesz od tego dość sporo, ale Twój wybór

      Usuń
  2. Hej, Nin xD [i pozdro dla jednej i drugiej Marty ~~] No, może zrobię tą nominację [może] :> ~~

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Nin :D dzięki za nominację. Fajne pytania, są takie 'inne/zacne'... [?] nie umiem tego inaczej oznajmić ;-;

    ~~pozdrawiam, Log*ś~~

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolejne :>
    http://studioartystycznechoculiny.blogspot.com/2016/08/lba-3.html#more

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, powiedz nam, co myślisz, i nie zapomnij o podpisie!