13 czerwca 2016

Zacne LBA drugi raz

Hej, tym razem post robię ja...legenda obowiązuje taka jak wcześniej [tj. X - xcvbnqp, A - Ayris10*, N - ninaleksandra]
A zacny blog, który nas nominował tym razem, to...OHAYO!





Pytanka od +Betty M :

1. Lubisz kaczki?
X: Tak ;)
A: Tak ^^ Są śliczne :D
N: nie wiem, chociaż ja ogólnie lubię drób...[tj. lubię gonić drób po podwórku]
2. Chcesz mieć kota?
X: Tak ale moja mam ich nie lubi -_-
A: Bardzo!
N: pewnie ^^ i niedługo będę miała...a ile ja już kotów miałam...
3. Śpisz długo, czy raczej krótko?
X: Długo, oj długo xD
A: Krótko, spanie to jak dla mnie strata czasu xD Chciaż przyjemna.
N: zależy ;-; nie wiem, chyba tak średnio, ale czy będę długo czy krótko spać, i tak będę śpiąca cały dzień...i tydzień...miesiąc...rok...;-;
4. Lubisz sport?
X: Lubię, a najbardziej koszykówkę, ręczną i rolki
A: Uwielbiam gimnastykę, łyżwy, rolki i sztuki walki, za to bieganie i sporty drużynowe = zło.
N: zależy jaki ;-; badmintona lubię, ale sportów drużynowych nienawidzę
5. Jesteś tolerancyjny?
X: Tak ;D
A: Bez zbędnej przesady powiedziałabym że aż za bardzo xD 
N: ...jeśli nie dajesz mi powodu, dla którego mam nie być, to jestem ;-;
6. Lubisz herbatę?
X: Lubię :D
A: Kocham, uwielbiam...
N: nope ;-; [tak, jestem dziwna]
7. twój ulubiony cytat?
X: "Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" :D
A: "Chciałem powiedzieć (...) że na tym świecie jest chyba coś, dla czego warto żyć.
Śmierć zastanowił się przez chwilę.
KOTY, stwierdził w końcu. KOTY SĄ MIŁE." Ha, jeśli spodziewaliście się czegoś inteligentnego... To w zasadzie dostaliście najinteligentniejszy cytat jaki istnieje xD Pochodzi z książki Terrego Prachetta "Czarodzicielstwo" :D
N: "Bez twojej zgody nikt nie może sprawić, byś poczuł się gorszy" [zaprzeczam to swym postępowaniem]...nie pamiętam, czyje to było...wgl to mam kilka ulubionych cytatów...
8. Lubisz flamenco? xD
X: Nie... I nie wiem jak to uzasadnić xD
A: Nie znoszę tańców z partnerem XD Chociaż tego akurat nigdy nie tańczyłam...
N: jako taniec? [nie wiem czy może być jako coś innego] chyba tak, sama nigdy nie próbowałam...
9. Oglądasz filmy w innych językach niż polski?
X: Tak :D 
A: Tak, jak nie mogę znaleźć z polskimi napisami/lektorem. Często oglądam kreskówki/anime z angielskimi napisami.
N: na yt tak, a gdzie indziej...czasami...
10. Chce ci się spać?
X: Nie (te moje zacnie krótkie odpowiedzi xD)
A: Nie, raczej nie.
N: OCZYWIŚCIE!!!!! Betty, chyba mnie jako pierwsza rozumiesz ;-;
11. Ulubiony zespół, wykonawca lub głos?
X: Nie mam ulubionego zespołu ani wykonawcy :P
A: Marina And The Diamonds ;)
N: zespół...chyba Imagine Dragons, lubię ich...tak to wolę konkretne piosenki, nie artystów czy zespoły ;-;


[Teraz takie ~ co robić, co robić...]

Zacne pytanka by MadCalanchoe:

  1. Czy kiedykolwiek marzyłeś/marzyłaś o tym, by dać komuś z liścia?
  2. Lubisz LBA? [dokładnie w tym momencie skończyły mi się wszelkie pomysły na pytania]
  3. Ulubiony motyl? [twój oczywiście, ma się rozumieć]
  4. Jak wygląda twój Patronus?
  5. Co masz na avatarze? [wszystko jedno gdzie ;-;]
  6. Ciebie też męczy zadawanie pytań do LBA?
  7. Twój ulubiony kolor?
  8. Co sądzisz o zacnej liczbie osiem? 
  9. Wiesz, kim jest Kot z Cheshire?
  10. Jaki jest twój najbardziej znienawidzony napój?
  11. Ty też masz sklerozę, jak ja?
Hym. I teraz...[nie wiem, czy się laski nie obrażą czy coś] nin nominuje...ech...wszystkich, którzy chcą na te pytanka odpowiedzieć [w liczbie, sądząc po pytaniach, równej zero] ;-; najlepiej jak w komach odpowiecie...

2 komentarze:

  1. to moje 10 pytanie...i ten cytat Ayris xD dzięki, że odpowiedziałyście ^^' [Btw, spać mi się chce...]

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje pierwsze pytanie...XD Płaczem ze śmiechu ja
    Usuńcie weryfikazję (czy jak to tam)bom zajmuje czas;-;

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, powiedz nam, co myślisz, i nie zapomnij o podpisie!