12 czerwca 2016

Zacny Liebster Blog Award

Witam was wszystkich!

Niedawno zostałyśmy nominowanie do LBA przez ten oto blog kliknij tu zacny czytelniku.





Każdy chyba wie cóż to jest ten LBA (a tak naprawdę to mi się nie chce pisać xD), więc przejdźmy do pytań :)

Legenda:
X- xcvbnqp
A- Ayris10*
N- ninaleksandra [MC]

Pierwsze pytanko: 
Jaka jest Twoja ulubiona kreskówka/bajka/anime?
X- kreskówka; Miraculum Biedronka i Czarny kot
A- kreskówki: Steven Universe, Gravity Falls i AVATARRr ovzywiście, a z anime to Fullmetal Alchemist Brotherhood.
N- kreskówki ~ Steven Universe i Gravity Falls...no i Avatar ^^ Anime ~ AngelBeats!

Drugie pytanie:
Masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak, to napisz jakie :)
X- Nie mam :( Oprócz komarów, pająków w kątach i robaków w ogródku xD
A- mam psa, shih-tzu.
N-  Miałam papużkę falistą, ale jej czas nadszedł ;-; więc chwilowo brak, ale niedługo będę mieć kotka ^^

Trzeci zapytanie:
Masz rodzeństwo? Lub chciałabyś mieć?
X- Tak mam pięcioro rodzeństwa, a szóste w drodze -_-
A- Mam młodszą siostrę.
N- Mam ;-;

Czwarte zagadnienie:
Jakie jest Twoje ulubione jedzenie? (tutaj zaliczają się też słodycze).
X- Moje ulubione jedzenie to barszcz, makowiec i biała czekolada *^*
A- ach, zgłodniałym przez to pytanie... Lody i czekolada.
N- Hmm...[mimo braku apetytu mogę gadać o jedzeniu godzinami] pizza oczywiście, frytki, stripsy, placki ziemniaczane, pierogi, lody, sałatka z mozzarelli, ciasto z rabarbarem...[długo by wymieniać]

Piąte pytanie:
Do jakiego kraju chciałabyś polecieć?
X- Do żadnego :P Nigdy się nad tym zbytnio nie zastanawiałam :D
A- Chciałabym zwiedzić naprawdę wiele miejsc, więc ciężko wybrać mi jedno.
N- Naturalnie na Islandię!  [chociaż jakikolwiek kraj skandynawski mnie zadowoli] 

Szósty punkcik:
Jaki jest Twój ulubiony kraj i dlaczego?
X- Holandia ^^ A dlaczego? Bo tu mieszkam :P I lubię tulipany ^^ (ale jedzenie to mają ohydne  :/ Oczywiście według mnie)
A- Nie wiem, każdy kraj ma wady, zalety i unikalną kulturę ;)
N-  Islandia, bo...jest tam zimno, występuje klimat subpolarny, ciągnie mnie tam...no i dlatego że to daleko stąd ;-; poza tym kultura Wikingów [a razem z nią Skandynawia] mnie fascynuje

Siódmy punkt:
Co lubisz robić w wolnym czasie?
X- Pisać, rysować, słuchać muzyki, oglądać filmiki na YT, patrzeć na niebo (i nocą i za dnia), robić zdjęcia, spać xD, grać w Yandere Simulator albo w inne gry, jeździć na rolkach i oglądać seriale na Disney Channel :P
A- rysować, malować, płakać, słuchać muzyki, czytać książki i mangi, pisać i oglądać seriale, filmy i anime.
N- Rysować, siedzieć na necie, czytać [blogi też], pisać z zacną koleżanką [lenny face], myśleć jak to mi się chce spać [ech, to miało być chyba co lubię, ale nieważne], gapić się przez okno, oglądać zdjęcia, słuchać muzyki.

Achtste punt (tak nudzi mi się xD):
Umiesz mówić w innym języku? Lub jeśli nie, to w jakim chciałabyś umieć mówić?
X- Tak trochę po holendersku :) Czyli liczby, zwroty grzecznościowe i takie tam :P
A- Znam Polski (to dopiero niesamowite) i Angielski na poziomie dość zaawansowanym, a do tego umiem porozumiewać się po włosku, francusku i hiszpańsku.... Po niemiecku od biedy też xD
N- Umiem w czterech językach w tym w polskim xD ale...dogadam się w wielu, w miarę płynnie mówię w czterech 

Dziewiąte pytanie:
Jaki jest twój ulubiony utwór?
X- Nie posiadam :P 
A- Legend of Ashitaka i Mononoke Hime, soundtrack z Księżniczki Mononoke.
N- piosenka...? to mi się zmienia co tydzień...obecnie "Soap" Melanie Martinez [do której słuchania mnie tak btw nasza kochana Ayris skłoniła] 

Dziesiąte zagadnienie:
Jak masz na imię? :)
X- Marta albo po holendersku Martha :D
A- Marta, także...
N- Nina [to nie zdrobnienie, bo niektórzy tak myślą...], bardzo oryginalnie...[#sarkazm]

I ostatnie pytanie:
Jaki jest Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
X- Przykro mi ale nie posiadam :P
A- Marina And The Diamonds ;)
N- Jeden to za mało...Sia, Iggy Azalea, Melanie Martinez, Ellie Goulding, Taylor Swift, Jess Glynne...ale zespołów też słucham ;-; 

No to koniec :P

To tera zacne pytania by xcvbnqp:
1. Dlaczego zgubiłam się w lesie i nie mogę wyjść?
2. Najczęściej jakiego słowa używasz?
3. Ulubiona pora roku?
4. Masz jakiś lęk?
5. Lubisz patrzeć na gwiazdy?
6. Jaka by była twoja pierwsza myśl po usłyszeniu w wiadomościach lub zobaczeniu na własne oczy, że wybuchła epidemia zombie?
7. Ulubiony kolor?
8. Lubisz spać?
9. Lubisz swoje imię?

3 komentarze:

  1. Yay ^^ Karol odkrywa nowe bloogostwa 'v' super posty macie ^^ ~~ Caroline Lou [ nick z ll ]

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja też was nominowałam...ups ^^" ~~bettym-hobbi.blogspot.com~~

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, powiedz nam, co myślisz, i nie zapomnij o podpisie!