10 lipca 2016

Nominejszyns

Heju, żyjecie tam, po drugiej stronie kompa?

Nasz blog został po raz kolejny nominowany do LBA, tym razem przez JulęLou, i do challenga "To do" [autorką jest Kejti Lou] przez truskawkę13.
Z racji tego, że ja na obie te nominacje już odpowiadałam u siebie na chrysi, tym razem tylko xcvbnqp i Ayris10* będą pisać swoje odp



Pytania od Juli:
1. Jakie jest 10 najlepszych książek jakie przeczytałaś?
X: Nienawidzę takich pytań -_-
A:Podpisuję się! Ach, na to się nie da odpowiedzieć! Mogłabym napisać całą książkę o książkach, które uwielbiam xD

2. Jaka jest najnudniejsza książka jaką przeczytałaś?
X: Hmmmm "Dziady" cz. II. Spałam jak to czytałam, sto razy lepsza była książka "Krzyżacy" obie części xD
A: Co? Mi się 1000 razy bardziej Dziady podobały od Krzyżaków... Najgorsze i tak było W Pustyni i w Puszczy xD

3. Jaka jest twoja ulubiona rasa psa?
X: Nie wiem nie znam się :P
A: Kocham wszystkie pieski ;D

4. Jakie jest twoim zdaniem najładniejsze zdjęcie zrobione przez Ciebie?
X: No pokazać to nie pokaże, bo piszę na laptopie i na nim nie mam żadnych moich zdjęć -_-
A: Każde selfie jakie robię ;D

5. Skąd wzięłaś pomysł na założenie swojego bloga?
X: *i właśnie w tym momencie Marta nie ma pojęcia co napisać xD*
A: Nin mi kazała 🙄

6. Ulubiona bajka, którą oglądałaś jak byłaś mała?
X: Barbie: Księżniczka I Żebraczka
A: Też kochałam Barbie:Księżniczkę i Żebraczkę, ale zdecydowanie przoduje u mnie Planeta Skarbów i Lilo & Stich, kochałam też "Mój Brat Niedźwiedź", "Mulan", "Pocahontas"...

7. Czego najbardziej nie lubisz robić?
X: Nie lubię opiekować się dziećmi -_-
A: Nudzić się!

8. Mieszkanie czy dom?
X: Dom
A: Oba! Zależy w jakim miejscu.

9. Gdybyś mogła mieć jakiekolwiek zwierzę, jakie byś wybrała?
X: Ptasznik olbrzymi :D
A: Jednorożec, oczywiście.

10. Co najbardziej cię inspiruje?
X: Kolory i deszcz ^^
A: Kolory... I słońce... Tak naprawdę to niemal we wszystkim potrafię znaleźć inspirację :D

11. Jakiego dania nigdy byś nie zjadła?
X: Takiego z wątróbką bleeee
A: Mniej by wymieniać, co bym wogóle zjadła ;D




Następnie challenge, który polega na zrobieniu listy co najmniej 10 rzeczy, które zrobi się w czasie lata 2016, oraz nominowaniu 5 kolejnych osób.

xcvbnqp:
1. Jedno musicie o mnie wiedzieć... Nienawidzę robić listy "co zrobię później". Po prostu nie potrafię planować :/ Jest to dla mnie trudne... Odzwyczaiłam się od tego, bo ilekroć coś zaplanowałam to zawsze musiało te plany mi ktoś albo coś zniszczyć. Sorry :(

Wiem jestem dziwadłem -_-

Ayris:
 W te wakacje mam tylko dwa cele: przygotować się psychicznie do nowej szkoły i poprawić się w rysowaniu ;D




Okej, wasza nin kończy ten post...informacją, że tym razem nie nominujemy nikogo ani do LBA, ani do challenga...mam nadzieję, że jakoś to przeżyjecie

Do następnego posta ^^

6 komentarzy:

  1. Muszą to przeżyć nie mają wyjścia xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A Nin ciemu nic nie pisiała?;-;
    Mam pytanko,zncie się razem w realu?
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie znam ;-; Ale bardzo bym chciała *^* Ściągnę je do Holandii ( ͡° ͜ʖ ͡°) wtedy się poznamy xD

      Usuń
    2. nie pisałam, bo byłam do tego już nominowana u siebie, i nudno by było się powtarzać ;-; niestety, nie znamy się [jeszcze] w realu ;-;

      Usuń
  3. Super :) wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, powiedz nam, co myślisz, i nie zapomnij o podpisie!